Assistant Sales Department [Czech Republic]


 

Assistant Sales Department

Jsme CS SOFT a. s., jsme členem silné a neustále rostoucí skupiny CZECHOSLOVAK GROUP. Jsme dodavatelem nejmodernějších ATM (Air Traffic Management) systémů a řešení pro letectví. Jsme progresivní společnost s pokročilými metodami vývoje softwaru, bohatými zkušenostmi, rozsáhlým produktovým portfoliem a úspěšnými instalacemi na 4 kontinentech. Klademe velký důraz na flexibilitu a potřeby zákazníka, což nám umožňuje nasazovat kustomizovaná a spolehlivá řešení, která jsou plně v souladu s doporučeními a nařízeními v oblasti ATM.

Duties and responsibilities:

$ads={1}

Your main duty will be to support Sales Department team in all sales activities and lead promotional activities. You will be involved in and responsible for a mix of administrative, organizational, communication, sales and publicity tasks.


These, for example, shall include:

  • Coordination and documentation of Sales Department activities, including paperwork
  • Working with internal tools to fulfill processes related to sales activities (keeping tracks of commercial opportunities, related documentation and its storage, CRM database, keeping of paper records, documents archiving)
  • Preparation of various documentation for sales team – presentations in PowerPoint, tender support documentation, market research
  • Tender search and online translation
  • Securing of translation services, legal verification of documents
  • Responsibility for internal and external marketing activities:
  • Complete arrangement of CS SOFT participation (exhibition stand) in industry related trade shows (usually 3 times a year, usually as part of CSG Aerospace)
  • Web administration - managing and updating of company website, copywriting
  • Update of product lists/ factsheets – text and graphics
  • Preparation and ordering of PR/marketing materials
  • Press releases
  • Participation in preparation of CSG Aerospace marketing activities
  • Preparation of proposal and keeping track of marketing budget
  • Arrangement of business trips and meeting related issues for sales department
  • Communication with internal and external partners

Job Qualifications:

Required:

  • Czech language
  • Intermediate/ Upper-intermediate knowledge of English both spoken and written (knowledge of another language is a plus) as we are working with international partners
  • Good knowledge of MS office (PowerPoint, Word, Outlook, Excel)

Preferred:

  • Experience with back-office job and marketing
  • Knowledge of graphical programs (Adobe Illustrator)
  • Interest in Air navigation/ Aviation is a plus

We are looking for person with the following characteristics:

  • conscientiousness; responsibility; efficiency; precision; punctuality
  • organizational and communication skills
  • ability and willingness to work on repetitive tasks but that should not prevent you to come with new ideas

Benefits:

  • massages and fitness
  • multisport benefit card
  • extra week of holiday
  • refreshments at the workplace

Informace o pozici

Pozice je vhodná pro absolventy.
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Mobilní telefon, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) a Čeština (Pokročilá)
Zadavatel: CS SOFT a. s.
Místo pracoviště:
Aviatická 1048/12, 16100, Praha - Ruzyně, Hlavní město Praha, Česká republika

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال